Alla inlägg under juli 2010

Av behindthatface - 4 juli 2010 23:55

blööööööööööööööööööööö, att det aldrig kan sluta snurra runt i huvudet på mig. spy hit och spy dit, varför är jag så jävla rädd för de? ja det är sjukt äckligt, och ja det är inget jag skulle göra frivilligt, nej det är antagligen inte heller livsfarligt. men varför i hela friden ska att jag inbilliar mig att jag mår illa för jag är rädd för att spy hindra mig från att gå på prenmiären av eclipse och hindra mig från att åka till ullared när shoppa är det bästa jag vet. varför ska jag bli så nervös så jag knappt vet var jag ska ta vägen när jag ska till en affär? varför varför varför? it's killing me from inside.

Presentation

Hejsan! jag är 16år och bloggar om problem som jag tror dom flesta tonåringar råkar ut för ibland. Jag har precis varit deprimerad och äter lyckopiller också, jag tvingar ingen att läsa utan skriver för att må bra, så love it, hate it whatever just enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards