Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Rubrik saknas

Av behindthatface - 3 augusti 2010 18:27

  

rädslan för att bli lämnad, att bli ensam. få hjärtat krossat. gör mig galen. förstör för mig. jag kan inte få ur de ur mitt huvud. varför skulle jag bli ensam för att du inte svarar på ett sms? för att du är med folk jag inte känner? tanken gör mig galen, kan inte sitta stilla. kan inte låta bli att läsa sms från dig. att kolla på bilder på dig. att tänka på dig. att tänka tanken att du skulle lämna mig, gör att jag känner gråten i halsen. varför är jag så rädd? jag vet att jag skulle överleva. jag orkar bara inte med allt en gång till. att va så nere. att bygga upp självförtroendet igen. att känna att jag duger. några få ord hade hjälpt mig just nu. '' jag älskar dig'' eller om ens '' jag tycker om dig'', minsta lilla ord som tyder på att jag betyder nått för dig skulle hjälpa. om det så va att du laddade upp en bild på bilddagboken. vad som helst, verkligen. bara något som tar bort rädslan för att du inte vill ha mig. för just nu, är du allt. du betyder allt för mig. det är du som har fått mig att nå från botten ända upp till toppen. allt är din förtjänst, okej kanske lite min med. men utan dig vid min sida, utan dig som gjorde mig glad när jag var där längst nere, hade jag aldrig klarat mig såhär bra. aldrig, du får mig att orka. att vilja, att känna att jag duger. att känna mig älskad. men så kommer dom där tankarna igen, ''duger jag verkligen? får jag verkligen må såhär bra? det kan ju inte vara hur länge som helst, något kommer hända'', och något av det värsta som kunde hända nu är faktiskt att jag skulle förlora dig. men hur ska du veta att jag är rädd, hur ska du veta att jag behöver att du berätta för mig just nu att jag betyder något? jag berättar ju inte, jag berättar inte för dig att jag är så otroligt rädd för att bli av med dig. att du betyder allt för mig. att jag aldrig litat på någon som jag litar på dig. att jag aldrig, aldrig skulle må så bra som jag gör utan dig. att du räddade mitt liv. när jag behövde någon som mest, och vännerna svek. då kom du, från i stort sätt ingenstans, och drog upp mig igen. när jag behövde de som mest, fanns du där. utan egentligen göra något speciellt, du va bara dig själv och fick mig att skratta när jag mådde som sämst och inte såg någon speciell mening med livet. jag älskar dig, my love.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av behindthatface - 18 juli 2011 13:41

Jag har ändrat mig, otroligt mycket. Men samtidgt har jag inte ändrat mig alls, jag är samma person som jag var då när jag träffar nya människor. Jag är fortfarande tyst sålänge ingen börjar prata med mig när jag inte känner dom. Jag har varit det he...

Av behindthatface - 20 juni 2011 14:51

Jag förstår nu, hur rädd jag är för att mista dig. Hur rädd jag är för att något ska dra ner dig igen.  ...

Av behindthatface - 19 mars 2011 18:52

Jag önskar att jag kunde sluta bry mig. Önskar att jag kunde stänga av alla mina känslor. Jag önskar att allt kunde sluta göra så ont. Jag önskar att jag kände mig hel utan att sen inse att jag inte alls var hel. Jag vill känna mig hel och bry mig la...

Av behindthatface - 24 februari 2011 23:54

Egentligen tycker jag inte att du är värd min uppmärksamhet. Men du äcklar mig. Du äcklar mig så fruktansvärt mycket. Det äcklar mig, att jag var för feg för att tala om för dig från första början vilket svin du betedde sig som. Och efter några år...

Av behindthatface - 23 februari 2011 23:31

När jag glömt det för en stund. När jag äntligen lyckas. När jag äntligen känner att nu, nu, nu känns det okej. Nu ligger det inte där och gror på samma vis. Nu kan jag glömma det. Då säger det pang, antingen står det på facebook. Eller är det i skol...

Presentation

Hejsan! jag är 16år och bloggar om problem som jag tror dom flesta tonåringar råkar ut för ibland. Jag har precis varit deprimerad och äter lyckopiller också, jag tvingar ingen att läsa utan skriver för att må bra, så love it, hate it whatever just enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards